Even voorstellen

Oirschot, Noord-Brabant, Netherlands
Mijn naam is Jeanne Versteden. Getrouwd en moeder van 3 volwassen kinderen. Ik heb de vakopleiding Kruidengeneeskunde gevolgd, omdat ik alles wilde weten over de waardevolle eigenschappen van de geneeskrachtige planten, die vaak in onze eigen tuin of omgeving groeien, kruiden komen naar je toe. ze staan al lang op je te wachten, al lang voordat zich een ziekte of probleem zich fysiek voordoet. Als je het maar zou weten en je er bewust van zou zijn! Een andere tak van natuurlijk helen is het helen op energetisch niveau, werken met energie. Ik heb de opleiding Healing en Reading gedaan bij Mens&Intuitie. Hierbij werk ik met het energieveld dat rondom ons is, ons energetisch veld ofwel onze aura. Verder werk ik met Bachbloesem remedies deze werken ook energetisch. .

zondag 10 augustus 2014

Zomer




Bramen zijn van die kleine geschenkjes die de natuur ons geeft, de rijpe vruchten zijn blauw-zwart met vuurrood vruchtensap dat veel vitamine C bevat.

De Braamstruik heeft stekels en is een overwoekerende, onuitroeibare struik, dit staat voor verhoging van de weerstand bij de mens, volgens de signatuurleer.


Nu zijn er volop bramen te plukken zo uit de natuur, doe er wat mee, pluk ze en verwerk ze tot sap of jam.

1 opmerking: