Even voorstellen

Oirschot, Noord-Brabant, Netherlands
Mijn naam is Jeanne Versteden. Getrouwd en moeder van 3 volwassen kinderen. Ik heb de vakopleiding Kruidengeneeskunde gevolgd, omdat ik alles wilde weten over de waardevolle eigenschappen van de geneeskrachtige planten, die vaak in onze eigen tuin of omgeving groeien, kruiden komen naar je toe. ze staan al lang op je te wachten, al lang voordat zich een ziekte of probleem zich fysiek voordoet. Als je het maar zou weten en je er bewust van zou zijn! Een andere tak van natuurlijk helen is het helen op energetisch niveau, werken met energie. Ik heb de opleiding Healing en Reading gedaan bij Mens&Intuitie. Hierbij werk ik met het energieveld dat rondom ons is, ons energetisch veld ofwel onze aura. Verder werk ik met Bachbloesem remedies deze werken ook energetisch. .

zondag 8 maart 2015

Voorjaarskruiden

De grote brandnetel of Urtica is weer boven de grond, ik kreeg meteen zin in een kopje verse brandnetelthee, dus gewapend met handschoen en schaar ben ik de brandnetel te lijf gegaan.
Zie hier het resultaat:







Mooie bijkomstigheid, niet geheel onbelangrijk de prik van de brandnetel verdwijnt door het hete water. 

Brandnetel bevat veel vitamine waaronder een aantal uit de B groep, C, E, en K1 en mineralen o.a. Ijzer, Silicium, Calcium, en Kaliumzouten.



Geen opmerkingen:

Een reactie posten